آموزش قدم به قدم هک

در این کتاب مفاهیم هک و نفوذ به کامپیوتر های دیگر و ... آموزش داده شده است .

نویسنده این کتاب آراز صمدی است . شما دوستان نیز می توانید کتابهای خود را برای من ایمیل کنید .

Email : amir200566@yahoo.com

 در ضمن از دوستان میخواهم که کتاب های مورد نیازشان را در قسمت نظرات بگن .

 

Download

با تشکر ....

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:21

Agha Dast Marizad
میگم راستی من نتونستم آموزش SQLرا بگیرم
ایراد از آکروبات می گرفت که دوباره نصبش کردم
نمی دونی چقدر با کتاب دلفی تون کار من را راه انداختید

میترا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:09

میترا جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:12

با سلام.من میترا هستم و دانشجوی جدید دانشگاه پیام نور.می خواستم اگه امکان داشته باشه کتب پیام نوررو هم برای دانلود قرار بدید.مخصوصا برای بچه های کامپوتر که ترم ۱ هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد